rozpoznanie karty graficznej

Autor: Lech Adamski (ladamski_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 16:06:30 MET DST

Dorwałem stara karte graficzna na chipsecie 3dfx, ale nie wiem jaki to
konkretnie model, a winda niestetry tez sama nie chce karty rozpoznać.
Na karcie są trzy większe chipy z oznaczeniami:
1. chyba ramdac
MX
MX86251FC
C9811
TCBF8459.1
TAIWAN

2. pewnie procesor grafi z logo 3dfx
500-0005-02
F000481.1 TMU
9804 20005
TAIWAN 1001

3. też z logo 3dfx
500-0005-04
FBF6046.1 FJR
9806 20001
TAIWAN 1001

Są tez 3 banki pamięci z czego jeden to kości w podstawkach a dwa banki
mająkości wlutowane, no i jeszcze jest napisa PCI 3DFX REV:C

Gdyby miał ktoś jakieś pomysły co do nazwy tej kart, to prosze o pomoc.
Próbowałem stery od voodoo rush (single planar), ale jakoś nie chciało
działać.

Pozdrawiam
LEch