Re: [samsung 757p vs 757DFX]

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 14:50:58 MET DST

To albo masz totalnego pecha albo monitory sa źle poustawiane albo na jakiś
strasznie fatalnych kartach graficznych (chodzi oczywiście o jakość obrazu
2d)

Mój kumpel ma Sony 17" model E-220 (czyli najtańszy) , drugi ma 19" model
chyba 420 (ale tu nie jestm pewnien). W pracy mamy tez Elsę 21" na FD
Trinitronie a ja w domu mam iiYame 19" na Diamondtronie.

I obraz jest wszędzie taki sam ... cudowny !

Do Samsunga 755/757 nie ma co porównywać bo Dynaflat/Flatron mają sporo
gorszy obraz według mnie niż FDTrinitron lub Diamondtron.

Ale pamiętaj nie tylko sam kineskop jest ważny. Ważna jest także sama
"elektronika" oraz na jakiej klasy karcie pracuje ten monitor i czy jest
poprawnie ustawiony (nie mówię tu o jasności i kontraście tylko o
"zaawansowanch regulacjiach w monitorze :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///