Re: na jakich plytach CD nagrywać muzyke

Autor: Konrad Brywczyński (konrad_at_brywczynski.tk)
Data: Mon 20 May 2002 - 14:22:27 MET DST

Użytkownik <gslabs_at_wp.pl> napisał(a):

> Zapewne mowisz o takich plytach, ktore da sie wypalac w zestawach
> Hi-Fi. Jesli robisz to za pomoca PC-ta - po co ci one...?

Bardzo możliwe, nie interesowałem się aż tak. Grunt, że CDR Audio
są droższe i dla większości ludzi nipotrzebne (chyba że komuś
zależy na opłaceniu ZAiKSu - artysta z tego grosza nie zobaczy,
ale spoko, nie wnikam).

--
Konrad J. Brywczyński                              No use to complain
konrad_at_brywczynski.tk                If you're caught out in the rain