Re: fritZ card isnd

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 13:45:46 MET DST

> nie wiem czy to jest odpowiednia gupa, jesli nie to prosze skierowac mnie
na
> wlasciwa. mam problem z konfiguracja tepsowego fritZ card isdn w win98SE,
> nie moge ustawic zeby dzialal cyfrowo, emuluje tylko modem analogowy, fax
> analogowy. co zrobic zeby dzialal tak jak powinien i czy fax mozna ustawic
> na automat po kilku sygnalach ? z gory dzieki za odpowiedzi, i przepraszam
> jesli ntg

cześć.
instalowałem parę takich kart. Nie było z większością z nich problemów.
Jednakże podczas ostatniej instalacji musiałem się poddać. Jak się okazało
miała ona jakąś nową wersję oprogramowania/sterowników i za cholerę nie
chciał działać. Przyjechał specjalista z TPSA i odjechał tez nic nie
wskórawszy. Dopiero za drugim razem jak się doszkolił to zrobił. Nie wiem
dokładnie na czym to polegało, ale należało po lub w czasie instalacji coś
zaznaczyć i wtedy dopiero zaczeło śmigać.
Jeśli nikt Ci nie pomoże to dzwoń do TPSY (no chyba, że masz ten modem z
innego źródła)

Pozdro. Seba