Re: jaka nagrywarka?

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Mon 20 May 2002 - 12:58:51 MET DST

Użytkownik "Pawel" <alastor2_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message

> dla

> Ja używam nagrywarki jako czytnik CD ponad półtora roku
> i jakoś nadal działa a wypaliła już spokojnie ponad 1000 płyt.
No to niedlugo konczy Ci sie gwarancja (albo juz sie sknczyla - zalezy od
firmy :)))
Dopiero po uplywie gwarancji pad nagrywarki jest zmartwieniem. Bo dopoki
jest na gwarancji to wymienia Ci na nowa, a jak bedziesz mial szczescie, to
na lepszy model. Napisz jakies 2 lata po uplywie gwarancji czy jeszcze
dziala :))

> Nie jest do końca prawdą , że lepiej mieć osobno CD.

Czy "lepiej" humm... kwestia gustu. Napewno zmniejsza zywotnosc nagrywarki.
Jak masz nagrywarke dobrej firmy i nie palisz hurtowo to moze byc ok. Ja bym
jednak nie polecil takiego rozwiazania.

Pozdrawiam Yablon