kabel

Autor: PCet (PCet_at_interia.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 12:42:00 MET DST

    Witam wszystkich

Widziałem ostatnio na jednej stronie fajny kabelek od dysku który miał
rozszczepione przewody i włożone w fajną rurkę. Pozwalało to zmniejszyć
zakłócenia przepływu powietrza w obudowie.

Może ktoś z was ma coś takiego i mógłby powiedzieć jak one są rozszczepione.
Chodzi mi o to czy każdy kabelek jest osobno czy są zgrupowane po 8 czy po
16 kabelków ???

Chciałem sobie też tak zrobić ale nie jestem pewny czy nie spapram sobie
przewodu.

Pozdrawiam PCet