:: WENTYLATOR - DORADZCIE MI PROSZE ::

Autor: KrasiaK (krasiak_at_astercity.net)
Data: Mon 20 May 2002 - 01:00:16 MET DST

Witam

Mam taka sprawe :
- Skladalem znajomemu komputer z Athlonem XP 1.7 GHz
- Zakladalem na niego miedziane chlodzenie SPIRE 5E053B1H3R (
http://www.discotech.waw.pl/show1.php?akcja=zc&kat=zc&pkat=SPIRE lub
http://www.targetweb.nl/txt/tx67046.htm)

- Wedlug danych ma okolo 31-32 db glosnosci
- Jednak mojemy klientowi przeszadza jego glosnosc i chce cos z tym zrobic -
wiec mam pytanie czy wymieniac calosc na cos cichszego i jednoczesnie
odpowiedniego do procesora czy moze tylko zmienic wentylator a radiator ten
miedziany zostawic, bo mysle ze jest calkiem dobry...

Szczerze wolalbym rozwiazanie nr.2 - tylko jaki wentylator kupic ? i
ewentualnie gdzie najlepiej ? ( wawa, net )
Jesli jednak uslysze ze rozwiazanie nr.1 jest lepsze to tez mam pytanie co
polecacie...

Z gory dziekuje za odpowiedz i najchetniej na priv : krasiak_at_astercity.net

Pozdrawiam, KrasiaK