Re: specyfikacja szyny PCI

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Sun 19 May 2002 - 21:34:31 MET DST

"michu" <michu1982_at_poczta.onet.pl> wrote in news:ac52to$g20$1_at_news.tpi.pl:

> mam pytanie czy da sie zrobić "przedłużacz " PCI - chodzi o to żeby
> wylutować gniazdo pci ze starej mobo, ze starej k graficznej odciąć
> "wtyczkę" i połączyć to odpowiednio wileożyłowym kablem (np IDE).
> Problem w tym że nie wiem czy opuźnienia sygnałów i ewentualne
> zakłucenia na tym kablu nie uniemożliwią pracy takiej konstrukcji. Jak
> ktos wie coś o specyfikacji PCI to niech się odezwie

Specyfikacje masz na stronach intela to on jest PCIowym pomyslodwaca.
A co do twojego problemu to mysle ze nie bedzie wiekszego problemu, szyna
jest taktowana 33MHz to IMHO nie wiele i nie powinno byc wiekszych zaklocen
podobnie jak w przypadku IDE taktowanego tym samym zegarem. Napiecie także
jest doœć wysokie więc nie wiedze problemu...

--
Best regards
             The EaGle