Re: obudowy Chieftec JUŻ SĄ!

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 20:53:38 MET DST

"Egghead" <egghead_at_wp.pl> wrote:
> Mojego Dragona kupilem w Action, tyle, ze jakis czas temu - powinny
byc
> teraz tez dostepne? Mowa o Action Wroclaw.

nie wiem, czy w ogóle są dostępne we Wrocławiu, ale (sądząc po liczbie w
magazynie) nie wydaje mi się. Modele Dragona które są teraz dostępne to:

* duża wieża bez klapki (DA-01W)
* średnia wieża czarna z klapką (DX-01BD) , trzeba czekać na dostawę.
* mała wieża aluminiowa bez klapki (AH-01SL) - mniam, prawdziwy kąsek,
ale na moją płytę główną (2-way AMD) zbyt słaby zasilacz (300W) i trochę
mała (wys. 43cm)

Acha, jeżeli ktoś z Warszawy ma ochotę na model TA10W (duża wieża bez
klapki Scorpio), to mam propozycję: niech kupi DA01W (duża wieża bez
klapki Dragon) i się ze mną zamieni na dolną część płyty czołowej (za
dopłatą). Dam płytę od Scorpio TX10W (bedzie pasować do dużej wieży), a
dostanę płytę od Dragona, i wreszcie będę miał taką obudowę, o jakiej
marzyłem :))

B.