Re: plyta gowna

Autor: Corran (corran_at_poczta.gazeta.pl.bez.spamu)
Data: Sun 19 May 2002 - 16:07:50 MET DST

> ale ja tak bardzo kce miesc Athlona 1700xp ;] w sumie to nie wiem po co mi
> dobra karta graf. nie gram duzo, nie mam wymagan co do osiagow w grach..
> wiec narazie tak chyba zostanie ;]

Posłuchaj dobrej rady i odpuœć sobie takiego procka. Najczęœciej popełniany
błšd przez ludzi nieznajšcych się na sprzęcie jest taki, że biorš sobie max
proca i gównianš reszte (TY jak najbardziej się pod to piszesz).

AMD 1700 XP

niby OK ale tkai Duron 1300 (morgan) tylko trochę wolniejszy, a tańszy 2x

ECS SIS 735 K7S6A [5xPCI+4xAGP+2xDIMM+2xDDR+sound]

gówno i tyle odpuœć procka i weŸ Soltek SL-75DRV4 lub SL-75DRV5.

DDR 256Mb

Pilnuj żeby był kingston (pare zł droższe ale warto)

BARRACUDA IV 60Gb 7200

OK

GeForce 2 MX400 64Mb AGP TV-Out

Jaki producent? Huong Ho? IMO Radeon 7500 lub jeœli odpuœcisz sobie takiego
procka (a IMO brać taki procesor do takiego sprzętu to głupota) to
GF3Ti200/GF4MX dobrego producenta ale bez zbędnych bajerów.

LG 24/10/40 BOX [ale przez to pozbawilem sie CD-ROMu]

TEAC albo Litle-on

obudowa, klawierka, myszka - standard

Nie żałuj tych paru złotych i weŸ Logitech OEM (lub Dexa - to to samo).

Corran