Re: VX i pamieci

Autor: Marek Tomczyk (mtomczyk_at_box43.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 19:46:42 MET DST

Rafał Wójcik wrote:

> Witam,
>
> Plyty glowne z chipsetem VX mialy czesto sloty zarowno na SIMMy jak i
> DIMMy. Czy mozna stosowac te pamieci rownolegle czy to raczej niemozliwe?
>
> --
> Pozdrawiam
> Rafal

Mialem kiedys VXpro i na tej plycie dalo sie zamontowac oba rodzaje pamieci
jednoczesnie z jednym malym ale. DIMM mogl byc obsadzony TYLKO wtedy, gdy w
drugim banku SIMMow bylo pusto, czyli mogl byc jednoczesnie mogly byc
zajete pierwsze dwa sloty dla simmow. Z tego co sie orientuje to tez zalezy
od rodzaju plyty glownej. Ja mialem jakiegos no-name i to dzialalo.

--
Tunol
GG#472516