Jaka drukarka z tuszami osobnymi?

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_amsnet.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 18:01:53 MET DST

Szukam drukarki, w ktorej kazdy kolor to osobny tusz do
kupienia. Moze jest jakas taka HP? Ew. dowolna inna, byle
miala osobne tusze do kazdego z kolorow (3 + czarny).
Napelnianie mnie nie interesuje, jak rowniez kolorowy
zintegrowany tez nie.
Ew. jakie sa teraz ceny drukarek kolorowych laserowych?
Bo slyszalem ze juz takie sie pojawiaja w cenach
przystepnych.

--
                         [Choc droga jest bez konca ]
Leszek A. Szczepanowski  [  pozornie bez znaczenia  ]