Re: problem z aparatem cyfrowym

Autor: Tomek (labeo_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 14:49:01 MET DST

Użytkownik "da_man" <da_man_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Na laptopie mam win xp home angielska wersje a na stacionarnym win xp prof
> polska wersje.
> Aparat to samsung digimax 130.
> Sterowniki przeinstalowalem juz n razy.
> Najdziwniejsze jest to ze system wszystko wykrywa i nie zglasza zadnych
> bledow. Tylko nie mogo znalezc zadnych zdjec.
> Aha zapomnialem powiedziec ze jak za pierwszym razem go podlaczalem to
> odrazu sie zapytal czy ma kopiowac dane pliki. Potwierdzilem, zaczal
> kopiowac i wyskoczyl blad. Od tamtego czasu nie widac zadnych plikow.

W kwestii wina xp nie podpowiem, bo nie mialem z nim do czynienia. Sam mam
w2k i aparat cyfrowy kodaka. Z tego co teraz napisales wynika, ze na ang
wersji chodzi, a na polskiej nie. Oprocz tego w czasie instalacji wywalilo
Ci bledy. Prawdopodobnie w czasie pierwszej instalacji zamieniles wersje
jezykowe niektorych plikow. Dobrze by bylo to najpierw przywrocic.
Na stronie samsunga jest DIGIMAX 130 STORAGE DRIVER wiec moze jego
powinienes zainstalowac?
Najlepiej napisz na grupe fotografii cyfrowej podajac nazwe aparatu, wersje
systemu. Byc moze znajdzie sie jakis inny uzytkownik tego aparatu, ktory
przez to przechodzil.
Tomek