Problemy z dyskiem !!!

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 00:13:58 MET DST

Prosze o pomoc !!!
Dysk, chodzi jednak gdy włączam kompa jeszcze raz to wywyala mi ze albo nie
ma dysku (tzn. w biosie wykrywa ale tak jak by był pusty), albo ksztusi się
niemiłosiernie żeby na koncu mi oświadczyc że nie może odpalić bo nie ma 3
plików systemowych. I nie odpala się w żaden sposób. Gdy komp odpoczie ze 3
godz. uruchamia się zwyczajnie (ale potem spiewka ta sama). Wynika z tego ze
dysk się przegrzewa, ale dlaczego ???
Jest to Segate Baracuda IV 60 GB (7200obr), wcześniej (jakieś pół roku) nic
takiego nie miało miejsca, czemu teraz... jak to naprawić. A moze to nie
dysk... a jak tak to co.. i jak.... ???
Bardzo proszę o pomoc bo z tym nie można wytrzymać.....
Dzięki !

--
Nara, Siata
GG: 1602918