Re: specyfikacja szyny PCI

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 23:01:29 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wklepał

> Można, o ile ma być to parę centymetrów i zrobione porządnie
> (kabli raczej bym nie ryzykował, lepsza byłaby płytka drukowana
> ze ścieżkami, złączem krawędziowym wsuwanym w gniazdo PCI i
> wlutowanym drugim gniazdem.

pare centymetrów.... troszke mało :(
jest tak mało ze względu na zakłucenia czy opuźnienie sygnału ??

> Raczej się zainteresuj ekranowaniem samej karty i poprawieniem
> mocy wchodzącego do niej sygnału :) Wyprowadzenie karty poza
> komputer aż tak wiele nie da. Najcześciej objawy zakłócania daje
> po prostu zbyt słaby sygnał (antenowy lub z kablówki -- z sygnałem
> composite najczęściej w ogóle nie ma problemów).

nie, przerabiane to jusz było na tvmania.borgtv - zakłucenia na
tunerach powyżej 350-400 Mhz są praktycznie niemożliwe do usunięcia,
wzmacniacze sygnału prawie nic nie dają, ogólnie mówiąc syf. dlatego
wpadłem na pomysł tej przedłużki. A z tym ekranowaniem - jak miało by
to wyglądać ? owinąć kartę folią aluminiową i podłączyć do masy ? może
to całkiem niezły pomysł powiedz coś więcej
michu