problem z aparatem cyfrowym

Autor: da_man (da_man_at_o2.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 22:14:42 MET DST

Mam problem. Mam win xp prof. Gdy podlaczam aparat przez usb powowinien
pojawic sie nowy wymienialny dysk. Pojawia sie ale nic na nim nie ma, a
aparat po odlaczeniu od komputera przez dluzszy czas jest zawieszony i nie
chce sie nawet wylaczyc. Na laptopie z xp home dziala bez zarzutu. Mam tez
win me i na nim tez dziala wiec moje zlacze usb raczej jest ok.
Ma ktos moze pojecie dlaczego tak sie dzieje?