Re: Abit KT7 - pytanko

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sat 18 May 2002 - 21:07:06 MET DST

Użytkownik "Piotr Kowalczyk" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> napisał

[ciach]
> celków) generalnie jezeli nie podkręcasz wystarczy ci duzy radiator..
jeżeli
> potrzebujesz coś wiecej wycisnąć pomyśl o lepszym chlodzeniu
[ciach]

Ale to KT133 nie (KT133A) magistrali nie moge nawet na 120MHz
ustawic bo siada gora z tego co pamietam to 115MHz ale i tak
kulturalniej mi sie durony krecilo jak mostki zwieralem :)

No nic dzieki za odpowiedzi:) potestuje jeszcze bez wentyla
jak zacznie sie cos dziac to zaloze wiekszy radiator i jakis
wolny wentylator ale mam nadzieje ze nic sie nie bedzie dzialo:)

Pozdrawiam,
TP