Re: kopiowanie HDD

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 00:05:09 MET DST

js wrote:

> Jakim programem można zkopiować całą zawartość dysku (najlepiej darmowym) i
> czy dyski myszą być tego samego typu?

Właśnie to robiłem programikiem "serwisowym" do mojego nowego Maxtora
(programik odpalany z wcześniej przygotowanej dyskietki):
 - partycje FAT16 oraz NTFS "poleciały" bez problemu ;-)
 - partycji FAT32 się nie dało (jakoś nie programik nie chciał łyknąć
kopiowania partycji 6GB na 20GB ;-(((

Dodam, że by mi się przydał taki programik - zwłaszcza, że muszę
przekopiować KATALOGI łącznie z DATĄ (co programik serwisowy zrobił ;-)

P.S. Jedno mnie zastanawia: programik przekopiował dysk PRAWIE "idealnie"
PRAWIE, bo pominął wszystkie WIN386.SWP, PAGEFILE.SYS - nieważne, czy
to były pliki wymiany, czy moje własne ~;-|

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|