Re: cooler spire

Autor: RafKo (raf-ko_at_kontrast.bialystok.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 19:39:07 MET DST

Witam,

> Procesory Intela bez blaszki odprowadzającej ciepło (heat spreader)
> można ukruszyć dokładnie tak samo, jak np. Athlony. Jest to nieco
> trudniejsze, ale wcale nie niemożliwe.

A te blaszki pasują również do procków intela ?
BTW. Czy ta blaszka poza zabezpieczeniem przed skruszeniem daje coś
jeszcze, tzn. np. lepsze odprowadzanie ciepła ?

> Płyn do czyszczenia okien oparty o alkohol izopropylowy i sreberko
> z czekolady :)

Muszę spróbować :)
BTW. Ja jak się wkurzyłem to użyłem do tego noża. Po skończeniu radiator
był wyszlifowany i ciut chudszy, a nuż nadawał się już tylko do
ostrzenia :))

--
Pozdrawiam,