Re: BIOS?

Autor: Tomek (labeo_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 18:06:10 MET DST

Użytkownik ">>Cichom<<" <cichom_at_kalisz.mm.pl> napisał w wiadomości

> wczale nie jest niebezpieczna za to mozna niezle przyspieszyc sprzet

mowa o zmianie loga, ktore dla kazdej plyty nie robi sie tak samo.
zastosujesz nielasciwy program zrobisz upgrade i koniec, komp sie nie
uruchomi

> za zadne zmiany w biosie NIE TRACI SIE GWARANCJI

chyba zartujesz, grzebiesz w BIOSie niefirmowymi programami, jak cos zwalisz
to myslisz, ze w ramach gwarancji przeprogramuja Ci kosc lub ja wymienia.
Nie wciskaj gosciowi takich bajek, bo jeszcze uwierzy i pozniej moze miec
problem.
Sama zmiana loga producenta jest oczywiscie mozliwa (sam to robilem
wielokrotnie), ale trzeba zachowac duza ostroznosc i nie robic tego bez
zastanowienia.
Tomek