Re: specyfikacja szyny PCI

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 17:42:19 MET DST

Wojciech Puchar <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> wklepał

> problemem jest:
>
> a) max ilość urządzeń PCI obsługiwanej przez kontroler
> b) taktowanie (terminacje musiałbyś przerobić).
>
> jeśli już to musisz dorobić układ PCI-bridge

chyba się nie zrozumieliśmy - ja nie chcę sobie dorabiać jakiś
dodatkowych gniazd pci w kompie, ale jedno z jusz istniejących
wyprowadzić na zewnątrz - włożyć do niego "wtyczkę(styki)" od starej
k. graf. pci do istniejącego w płycie gniazda, do każdego styku
przylutować żyłkę z kabelka ide, a na drugim jego końcu odpowiednio
przylutować gniazdo pci. w to gniazdo wsadzić tuner telewizyjny - tak,
żeby działał ona na zewnątrz kompa, bo w środku są straszne zakłucenia
na kanałach pow. 350 Mhz. W ten sposób jedyną różnicą było by
dodatkowe np pół metra przewodu pomiędzy płytą a tunerem i żadna
terminacja nie była by potrzebna. Problem stanowi to czy opuźnienia
sygnału wprowadzone przez ten kabel nie uniemożliwią działania takiej
przedłużki
michu