HP6P lub HP6MP jak .....?

Autor: Marek (shot24u_NOSPAM_at_o2.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 14:44:10 MET DST

Drukarka ta nie chciała poprawnie obsłużyć polskich ogonków
korzystając ze strerowników w win98, dlatego pobrałem sterowniki
"dedykowane" ze stony HP lecz i to niewiele pomogło. Zarówno
wordpad, notanik czy word drukują tylko jeden znak polski, (ó)
pozostałe są niedrukowane i w ich miejsce wchodzi następna
litera z danego słowa.Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Próbowałem ma pl.pecet.ogonki ale ta grupa prawie nie żyje!

Marek