Re: Hercules 3D Prophet 4800 sa juz testy ?

Autor: _HEARTSHADE_ (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 02:29:09 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:ac305r$2p80$1_at_news2.ipartners.pl...
> Wiem ...
>
> Ale poprostu nie w każdej grze "kafelki" zdają egzamin ...
>
> Np. w takim Giants czy nawet w Evo 4x4 ...
> Pograj np. w Soul Reavera 2 a sam zobaczysz. Są poziomy gdzie gra działa
oki
> a sa takie gdzie gra działa fatalnie ...
>
> Alke jakbym miał do wyboru Geforce2mx400 a Kyro2 to oczywiście bez
> zastanowienia wybrałbym - Kyro2 .
>
> Kyro2 jest fajną kartą ale uważam że PoverVR trochę zaspał ..
>
> Pzrecież zapowiadany Kyro2SE nie jest niczym rewolucyjnym bo to Kyro2 tyle
> [...]

TAAAAK!
Racja PoverVR zaspal tylko... ze niestety PoverVR "musial" wycofac
sie z produkcji kart gfx z powodu (nie tyle silnej co bojacej sie)
konkurencji
czyli Nvidii, dzis widzimy ze awersja do nazwy NVIDIA powoduje
ogladanie sie za produktami konkurencji...
Poza tym ten slynny wniosek do producentow kart gfx w wykonaniu NVIDII
to byla rozpacz w oczach przycisnietego do muru, sprawa wokol
testera 3D mark 2001 - to jedna z ogromnych porazek NVIDII, bojącej sie
wzrastającego nowego konkurenta.
Ciekawe ze najnowszy czipset NVIDII ma wykorzystywac...wlasnie
kafelkowanie...

--
******
 *HEARTSHADE of X-PLOD labs.*