Re: Re: Re: [wybierz monitor]

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 01:21:43 MET DST

On Thu, 16 May 2002 13:32:14 +0200, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl>
wrote:

>Gostek pyta o konkrety, więc napisałem mu o konkretach.
>Co do błędów zbieżności, występują w każdym monitorze CRT, niezależnie od
>producenta. Nie mają sensu żadne dysputy, trzeba wziąść konkretny egzemplarz
>i popatrzeć.Można trafić felernego zarówno Samsunga, jak i LG, więc o czym
>tu gadać ?
Jakos wlasnie o tym jednym konkrecie zapomniales. :-)
Rozpisujesz sie o roznych parametrach i ktos moze sobie to za bardzo
wziasc do serca. Pojdzie do sklepu kupi ten co na papierze jest dobry
- nie sparawdzi a potem placz.

>Brak ostrości może być wynikiem złej zbieżności, ale przede wszystkim wynika
>ze zbyt małej szerokości pasma wizyjnego, co chyba kończy ten wątek ;)
I kiepskiej jakosci elementow.

>Kiepską geometrię załatwia się korygując ją, wszystkie porządne 17 mają miej
>więcej zbliżone możliwości w tym zakresie...
W niektorych modelach brakuje jednak korekcji poziomych krawedzi
obrazu.

>Przebarwienia załatwia się rozmagnesowując maskę kineskopu - też stanadrdowe
>wyposarzenie 17-ek (co nie znaczy, że zawsze się do końca uda).
Nie zawsze.

>Podsumowując, poruszone przez Ciebie tematy dotyczą EGZEMPLARZA, a nie
[...]

Dobra, dobra. mialem kiepski dzien i musialem sie czepic ;-)

Pozdro
GLide

PS. jednak uwazam, ze ludziom przy kazdej takiej dyskusji trzeba
wspominac problemie Egzemplarza, bo potem ida do sklepu i kupuja
pierwsze lepsze pudelko - a potem zgrzytaja zebami.

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl