Re: karta TV na XP - total disaster

Autor: tlalok (pprzylucki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 00:05:54 MET DST

Użytkownik "Tomasz T. Żuchniewicz" <tomasz.zuchniewicz_at_mamy.to> napisał w
wiadomości news:3CE53DA8.60102_at_mamy.to...

> A IRQ sprawdziłeś?
> Musi mieć samodzielne (z nikim nie może współdzielić)
> [...]

Ma na pewno samodzielne.
Btw, windowsy przydzielily mi to samo, piate przerwanie karcie graficznej i
sieciowej. Probowalem to zmienic ale oczywiscie sie nie da. Czy jest jakis
sposob?

Piotr Przylucki