Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: Filip Ozimek (wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 16:58:31 MET DST

Michał M. <m___michal_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Witam

> Mam dysk Samsung SV3064D. Przed jego kupnem wiele osób bardzo mnie do tego
> zniechęcało... Dlaczego niektórzy sądzą, że dyski Samsung-a to szajs? Ktoś
> miał z nimi jakieś problemy?

Mam ok. 10-15 dysków Samsung w różnych maszynach (różne: 5.1 GB, 10GB i 20GB);
o ile pamiętam, to musiałem wymienić chyba 1 sztukę po 1.5 roku pracy,
nawet nie pamiętam co było źle, a reszta sobie działa, choć owa praca
to nic specjalnego: Windows, Office, IE i takie tam, zwykle 4-6 godzin
dziennie.

Tak na prawde, chyba nie powinieneś się sugerować do końca opiniami;
pomijam fakt braku doświadczenia ("o, miałem dysk i się popsuł")
oraz prostactwa i chamstwa.
Aby dokładnie stwierdzić, dyski
krórego producenta są "lepsze" (dokładniej: który producent
stosuje solidniejszą kontrolę jakości, ale awaryjność
to także konstrukcja) trzebaby rozważyć większoszą próbkę
danych, np. zachowanie większej ilości dysków (100, 1000 sztuk)
przez pewien czas (miesiąć, kwartał) i dopiero moża coś
powiedzieć. Ja, niestety, nie znam się na statystyce dobrze,
wieć jakiś matematyk lub fizyk musiałby się wypowiedzieć.

Na podstawie dobrze opracowanych danych z serwisów pewno
też moża coś powiedzieć.

--
* Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *
Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write