ładowanie akumulatorka do notebooka

Autor: teletext (teletext_at_tvknet.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 16:19:17 MET DST

Witam. Mam pytanko. Mam do zrobienia ładowarkę akumulatorka w notebooku.
Oryginalne ładowanie w komputerku odpada - ponieważ uszkodzona jest płyta
ale tylko układ ładujący. Akumulatorek jest na napięcie 9,6 V - Ni-MH, Jakie
powinno być napięcie ładowania? Prąd dziesięciogodzinny - 0,1 CA. Pewnie to
jest pytanie do elektroników - ale możźe ktoś z was się z tym problemem
spotkał. Wymiana płyty nie wchodzi w rachubę :))

Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Remek