Re: Hercules 3D Prophet 4800 sa juz testy ?

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 15:45:37 MET DST

> ps2. widze Kaszpir ze stajesz sie fanatykiem GF.
> a propo widzialem w koncu test nature i pixel shader oraz pixel exte.. czy
> jakos tak na GF3, sa sliczne !!!!

Nie nie , nie fanatykiem ...

Tak serio nienawidzę Nvidii ...

Miałem Geforce1DDR i pzresiadłem sie na Kyro2 ....

teraz poprostu karta ta mi juz nie wystarczała a lubue pograć w najnowsze
gry w 1024x768 przy max detalach na nawet w 1280x1024.

Niestety dużo gier w 1024x768 na Kyro2 działało dziwnie , występowały błedy
w renderingu , gry dziwnie zwalniały , inne dziwnie się zachowywały.

Podjąłem więc decyzję że czas zminic grafikę.

Chciałem kupic ATi 8500 ale funduszy mi nie starczyło.

Pojawił się za to za 599zł Gainward Geforce3Ti200 i te kartę nabyłem. Jestem
z niej zachwycony.
Podkręciła się do wersji o model wyższej Ti500.

Wszystkie gry któe mi nie działały zbyt dobzre lub były z nimi problemy
dostały sporego kopa ...

Mam spory sentyment do Kyro2 ale niestety w najnowszysch grach przewidzenie
jak Kyro2 się zachowa to raczej czysta ruletka ...

Kyro2 nie ma sprzetowego T&L. Nowe stery poprostu z tego co wiem dają
support dla nowego Kyro2SE które ma "kombinowane T&L".
Nie jest to prawdziew T&L bo obliczenia są zwalane na procesor komputera a
nie na procesor karty graficznej ...

Poprostu wybrałem taką kartę która obecnie oferuje najwyzszy możliwy "dopał"
przy jak najniższej cenie ;-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///