Re: Hercules 3D Prophet 4800 sa juz testy ?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 15:31:46 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:ac305r$2p80$1_at_news2.ipartners.pl...
> Wiem ...
>
> Ale poprostu nie w każdej grze "kafelki" zdają egzamin ...
>
> Np. w takim Giants czy nawet w Evo 4x4 ...
> Pograj np. w Soul Reavera 2 a sam zobaczysz. Są poziomy gdzie gra działa
oki
> a sa takie gdzie gra działa fatalnie ...
>
> Alke jakbym miał do wyboru Geforce2mx400 a Kyro2 to oczywiście bez
> zastanowienia wybrałbym - Kyro2 .
>
> Kyro2 jest fajną kartą ale uważam że PoverVR trochę zaspał ..
>
> Pzrecież zapowiadany Kyro2SE nie jest niczym rewolucyjnym bo to Kyro2 tyle
> [...]
Z tego co wyczytalem gdzies to bedzie ona konkurentem dla Geforce 2 Ti ,
Radeona 7500 i slabszego Geforca 4 MX[XXX]
wiec zapowiada sie ciekawie...tylko nie wiadomo jaka cena w stosunku do juz
taniejacej konkurencji.