Re: problem z kartą S3 Savage 4 PRO 32MB

Autor: CHODZIN (sebastian.chodzinski_at_ey.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 13:33:20 MET DST

> A ja ci podam. Co mi tam.
> https://ranger.s3graphics.com/
> Jak nie wejdziesz od razu próbuj powtórnie.
> User Name: archive Password: archive

Bylem tam juz wczoraj ale niestety jest tam tylko driver do S3 Savage 4
ktory u mnie nie dziala. Nie ma konkretnego do Savage 4PRO. Nie wiem moze
tamten powinien tez pasowac ale u mnie nie dziala. Sprawdzalem na dwoch
roznych plytach glownych z roznymi chipsetami. Na tym sterowniku przy samym
początku ladowania Windows blue screen i zwis.
pozdrawiam
Sebastian