witam

Autor: PN (prnit_at_central.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 11:42:24 MET DST

Witam Grupowicze...mozecie mi pomóc?

Mam problem z ogladaniem filmikow przy uzywaniu karty DXR2 firmy Creative
(DVD)
Obraz na moim telewizorze jest super i nie mam zadnych problemow natomiast
dzwięk jest beznadziejny...mam to podłaczone tak:
Z dvd-roma kabelek na karte DXR2 (line out) i z karty DXR2 na karte SB Live
pod line in.
Dalej z wyjscia SB live na wieze i..dzwiek jest ale strasznie cichy, wezme
glosniej to slychac straszne zniekształcenia. Czy cos zle podłaczyłem?
Probówałem w każdy inny sposób i nic cały czas tak samo beznadziejnie. To
musi być co? z t? DXR2...jak gram cokolwiek innego z komputera na wiezę to
jest gło?no i dobrze...

Macie jakie? pomysły?

Pozdrawiam i czekam na odp.

Piotrek