problem z kartą S3 Savage 4 PRO 32MB

Autor: CHODZIN (sebastian.chodzinski_at_ey.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 09:43:29 MET DST

Mam kartę S3 Savage 4 PRO 32MB ale nie mam do niej driverow. W internecie
znalazlem tylko drivery do S3 Savage 4 bez PRO i na tych nie udaje mi sie
zainstalowac. Po restarcie blue screen i zwis. Nie wiem czy drivery sa zle
czy karta jest uszkodzona. Nie znacie przypadkiem jakiegos adresu skąd można
sciągnąć odpowiedni driver do S3 Savage 4 PRO 32MB pod W98 lub ME?
Z góry dzieki za odpowiedz.
poozdrawiam
Sebastian Chodziński