problem z tuszem w HP

Autor: Kwik (kwik_at_interia.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 08:43:06 MET DST

witam,

moj problem wyglada nastepujaco: jestem posiadaczem drukarki HP 640 C.
Ostatnio, gdy skonczyl mi sie tusz zdecydowalem sie na maly eksperyment
(oczywiscie ze wzgledu na cene) - nie zakupilem oryginalnego HP, tylko jakis
napelniany, firmowany przez Office Depot. No i teraz mam problem, bo gdy
zadam cos do drukowania (na czarno), to po chwili zacina sie drukarka... Gdy
nakazalem 'wyrownanie tuszu' wydrukowaly sie tylko kolorowe kreski.
Podpowiem ze nie usunalem paska winylowego, bo go nie bylo. Macie jakis
pomysl co moze byc problemem i jak go usunac?

Dzieki, pozdrawiam
Kwik
Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy...