OT system na p4 - było :"czy to wina ramu?"

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 08:34:44 MET DST

dla znających temat - jednak pamięć jest ok...
nie miałem jednak czasu na sprawdzenie czy coś
z kart gryzie się z resztą, bo komputer stoi już u brata
ale debilny sytem (najpierw Me a teraz XP) dziiiwnie
się zachowuje - ładnie chodzi i nagle 4-sekundowa
pauza, kursor zblokowany, wszytko staje...
po tej chwili rusza...
i tak co 30 sekund mniej więcej
dobrze, że założyłem tam na razie mój kontroler
SCSI z nagrywarką bo zwykła ATAPI to by chyba
tego nie przeżyła...
poza tym z tego chyba właśnie wynikają problemy
z odtwarzaniem pod winampem - gra, potem trzask
potem albo nic albo następny utwór... i często niestety
następuje to "nic" ...

trzeba jakiegoś patcha? temperatura procka to raptem 40-42oC
żadnych strasznych rzeczy... co może powodować te przestoje?

dzięki za pomoc, Aldi