Re: Padl TEAC CD-540E

Autor: Pablo (paulx_at_o2.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 21:26:29 MET DST

Dodam jeszcze cos takiego. Otoz od jakiegos czasu warczaly mi wiatraki na
CPU i GFX. No wiec, zeby przestaly to grzmocilem w kopa. Nie mocno, slabo,
ale mimo wszystko troche ten komputer zebral, zanim mi sie zachcialo
otworzyc obudowe i naoliwic te wiatraki. Moze sie od tych strzalow co w
CD-ROMie poprzestawialo, rozregulowalo? Mnie sie troche niedorzeczne wydaje,
ale w koncu to dosyc czuly sprzet.

Pablo paulx_at_o2.pl

PS. Otworzylem go znowu. Potencjometru nie znalazlem, ale przedmuchalem go
znowu (z braku sprezonego powietrza uzylem suszarki i wlasnych pluc),
nachuchalem na glowice i wytarlem soczewke, najpierw wata, a potem szmatka
do czyszczenia okularow. Do tego powiedzialem mu, ze jak nie bedzie dobrze i
dlugo dzialal, to go zrzuce ze schodow. I w sumie znowu dziala. Tylko jak
dlugo?