Re: Temperatura i Athlon 1,4

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 20:34:38 MET DST

Użytkownik <dgim_at_box43.pl> przeslal takie znaki :

> Witam. z racji tego, ze moj Athlon 1,4 strasznie sie grzeje rozwazam
> kupno Ukladu Paltiera(na razie tylko zbieram informacje).

ale po co ?! kup XP i masz 20% mniejszy pobor pradu, jaka masz temp ? TO NIE
JEST BIALKO sie nie scina ;)

> racji tego, ze procki AMD maja mala powieszchnie rdzenia, zastanawiam
> sie czy ow uklad bedzie tak skuteczny jak to jest(czytalem bodajze w
> chipie) w intelowskich procach.

chipa siem nie czyta imho, intel ma tylko ta blaszke przykrywajaca male
jaderko ;)) NIC nie ma do rzeczy - jedynie trudniej pokruszyc procek - daj
copershim i masz to samo.

> TTG-S104 Silver Grease(dolaczona do Titana TTC-D5TB). Ogolnie panuje
> opinia, ze pasty dolaczane do wentylatorow do shit, jak sprawa sie ma
> z powyzsza, moze tylko wymienic paste na inna.

jak juz to artic silver 3.... ta nie ma 90% srebra a znacznie mniej - chyba
cos kolo 10 ale lepsze to od rozowej gumy (i o niej sie mowi ze kiepska)

Dodam, ze temperatura
> Athlona przy zamknietej obudowie doszla kiedys do 70 stopni, na ogol
> jednak jest sporo! powyzej 60. Prosze o jakies sugestie, dzieki.

aha, podales temp. To nie jajko.....

ja mam xp 1700 i wiatraczek na 2300 rpm i 68 MAX - no i co ? niech sie
grzeje ... nie jest z bialka, nie mieszkasz na stacji kosmicznej, nie
mieszkasz w igloooooo. Walnij lepszy wiatraczek to cos da, peltier to wiecej
klopotow :) daj loooz.