Re: Problemy z USB

Autor: Prunus (prunus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 19:52:49 MET DST

Witam

plyta na chipsecie i815ep
celeron 900
win me
HP 656c

dzieje sie dokladnie to samo, raz dziala, raz nie.
W serwisie HP nie potrafia udzielic mi konkretnej rady.
Zmienilem plyte na inny egzemplarz, zmienialem sterowniki drukarki i portu
USB (wgrywalem na nowo, nadgrywalem itp.) - bez rezultatu
Dodam, ze drukarka nie jest moja i prawdopodobnie grozi mi smierc a co
najmniej trwale kalectwo z rak wlasciciela jesli sobie z tym nie poradze.
dzieki z gory za kazda ewentualna sugestie !