Re: OPTIView s15

Autor: Dawid Pichen (dawidpichen_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 18:50:50 MET DST

> Picv napisał:
>
> a przy okazji co o nim myslicie ?
> troche slabe odswiezanie, ale mi
> osobiscie podoba sie jakosc obrazu
> no i cena :))

Ja mam OPTIView 15L od 1996 roku i póki co działa bardzo dobrze.
Oczy mnie nie bolą mimo, że przed komputerę siedzę codziennie przynajmniej
po 6 godzin.
Cały czas pracuję przy rozdzielczości 1024 x 768 @ 85 Hz.
Są to monitory produkowane przez Hyunday`a, tylko z nazwą OPTIView.
Jedyną wadą jaką zauważam to przepalanie się kinoskopu, z wiązku z czym
obraz po latach używania staje się coraz bardziej ciemny, a monitor po
włączeniu rozgrzewa się stosunkowo długo. Są to chyba wspólne wady dla
wszystkich kineskopów CRT.
Z drugiej jednak strony na twoim miejscu w dzisiejszych czas nie kupowałbym
monitora 15", tylko jeśli już to 17".

--
Z poważaniem
D a w i d  P i c h e n