Re: Prosze o opinie na temat monitora SAMSUNG 757DFX

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 18:39:17 MET DST

Daniel Galecki wrote:
> Użytkownik "Roder" <esnt_at_esnt.debica.edu.pl> napisał w wiadomości

> Zastanow sie nad CTX lub Iiyama, podobne ceny a jakosc w przypadku CTX o
> wiele lepsza, o Iiyamach tez mowia dobrze, nigdy takiego nie miałem !

co do CTX'a -> to tylko Futura. Choć teraz bym się 2 razy zastanowił, bo
jeden ze znajomych, pracujący w MediaMarkt wspominał, że z dostaw CTXa, to
większość poszła szybko do serwisu... Choć nie wiem, czy mieli Futury.

VL (Value Line) w ogóle się nie kwalifikują.

Z drugiej strony, mam 17" CTX Futura, bardzo go sobie chwaliłem, ale po 4
latach siadła zbieżność kolorów (i miałem nieostry obraz). Po regeneracji
nie jest najgorzej, ale to już nie to.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***