Re: Wentylator na karcie grafiki.

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Thu 16 May 2002 - 18:42:45 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mariusz_at_skim.com> napisał w wiadomości

> Zauwazylem ze wentylatory na dwoch moich kartach graficznych, bardzo
ciezko
> (na sucho) sie kreca. Za to po wlaczeniu komputera wogole nie ruszaja sie.
> Na gorze jednego zauwazylem lekkie zolte, jakby przypalenie.Czyżby się
> zatarły?

ja to nie widze problemu - przesmarowac je np. oliwka do maszyny
do szycia i bedzie banglalo.

mozesz tez na chwile psiknac tam WD40 zeby wyplukal stary smar
i jak WD40 juz odparuje to dopiero oliwka posmarowac

oczywiscie moze sie to wiazac z rozlozeniem wentylatora
jesli to nie pomoze to zaloz nowy

Pozdrawiam,
TP

ps. nie jestem pewien czy taki wentylator na grafice ma gwarancje
jesli ma to chyba nie mozesz go rozebrac bo napewno bedzie widac.