Excel i wykres funkcji

Autor: Sabinka (sare_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 18:21:53 MET DST

Przepraszam, pewnie OT, ale nie znalazlam bardziej adekwatnej grupy,
ewentualnie doradzcie proszę lepszą.
Otóż na lekcji oprogramowania biurowego dostałam za zadanie zrobienie
w Excelu wykresu dwóch funkcji liniowych, np. y=2x+5 i y=-2x+5 oraz
ułożenie formułki na ich punkt przecięcia.
Mam problem z samym wykresem, bo nie wiem co zrobić, aby wartości na
osi X zaczynały się od liczby ujemnej. Czyli chodziłobymi o odpowiedz
na pytanie: jak zrobić typowy układ współrzędnych w kształcie krzyża,
gdzie osie przecinają się w punktach zerowych.
Dziękuję i pozdrawiam,
Sabina