Re: [troszke ntg ale...] jaka komenda sluzy do wyslania jakiej danej na port szeregowy

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 15:36:04 MET DST

> przychodzi mi do glowy jakies echo, ale nie pamietam dokladnej skladni i
> parametrow

Echo?? Chyba nie... Nie jestem pewien ale ja bym zrobil poprostu plik z
danymi ktore chce wyslac (czy to jakis txt czy tam jaki to ma byc) a potem
dal copy c:\danyplik.txt lpt1 ... Bo port szerego.... A kurde czekaj! Stoj!
Szeregowy czyli COM a nie LPT... No czyli com1, albo com2 w zaleznosci od
tego ktory to ma byc zamiast lpt1... Nie mam jake tego teraz sprawdzic ale
powinno zadzialac.
Mam nadzieje, ze o to chodzilo.
Pozdrawiam!
MA