Co kupic do 400 zl ? (grafika)

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:49:36 MET DST

Mam dylemat...
Mam D1000_at_1240 GF2 MX 400 i 256 DDR, chcialbym wymienic karte graficzna na
znacznie szybsza bo widze ze zbliza sie jej kres.., nie stac mnie jednak na
nowe Geeforce bo pieniazkow mam cos ok 400 zl pod warunkiem ze sprzedam
swojego MX'a, moze ktos mi doradzi powie po ile teraz stoja GF2Ti uzywane
lub nowe na gieldzie komputerowej ? najlepiej Warszawskiej ? Moze znajde
jakas alternatywe bo z moich pomiarow procesor naprawde mam silny ale waskim
gardlem jest juz karta mimo ze tez podkrecona:)