Re: Ktora 17-tke ?

Autor: tommygun (tomcat14_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:19:07 MET DST

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "Muzzy" <muzzy4_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czyli nie bac sie Liteonow, Samtronow i innych Likomow ???
> A jak oceniacie NEC FE700+ z kineskopem DiamondTron...?
>
> GreG

Moja luba ma NEC FE700 i muszę powiedzieć że w tej cenie(900-1000zł) ty
chyba nie ma lepszej konstrukcji, kineskop miodzio- kolorki, ostrość obrazu
na bardzo wysokim poziomie (testowane na ELSA Erazor III Pro) ogólnie
"wypasiony" monitor.
Zanim jednak zdecydujesz się na konkretny egzemplarz koniecznie(!!) potestuj
go przez jakieś 10min- geometria, ostrość w poszczególnych narożnikach,
zbieżność kolorów itp. Jeśli sprzedawca Ci powie że nie ma ochoty na
wyciąganie go z pudła lub
że nie ma do czego podłączyć to od razu olej taki sklep i idz do
następnego.

Tomek