Jaki max procek na plytach Lucky Star

Autor: ZK (bigz_at_go2.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:17:52 MET DST

No wlasnie mam plyte Lucky Star 6BX2, jest ona na BX'ie i posiada Slot1.
Jak ja kupowalem daaaawno temu to miala support dla Celeronow zwyklych i
A oraz dla Pentium 2. Po aktualizacji BIOS'u doszla obsluga P3, teraz
niestety info na stronie producenta zostalo skasowane :/.
Dlatego mam do Was pytanie - jaki moge wsadzic najszybszy procesor pod
SLot1 (nie chce przejsciowek na socket) tak zeby komp wyrobil.
A drugie pytanie dotyczy plyty tego samego producenta ale modelu K7VAT
(najnowszy bios datowany jest Jan. 05, 2001)tzn czy pojdzie na niej
Duron na nowym jadrze.

--
pozdrawiam, ZK
http://klan.WAW.pl - Counter Strike 4 ever