Płyta główna Slot1, co dalej?

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:07:50 MET DST

Witam!

Mam płytę Abit Va6, Slot1, VIA Apollo Pro 133, nowy BIOS umożliwia
ustawienie szyny nawet do 150Mhz...

Problem jednak jest ze znalezieniem odpowiedniego dla niej procesora, mam w
zasadzie dwa wyjscia. Kupić drogiego i trudno dostępnego PIII na SLOT1, albo
Celerona z przejściówką. Tego własnie dotyczy moje pytanie.

Jakie Celerony będą działac bez problemu z przejściówką na SLot1 ?
W sklepie dowiedziałem się że te nowe, tzn. od 1Ghz nie będą działać w żaden
sposób z moją płytą...

W instrukcji czytam że płyta obsługuje wszystkie nowe PIII więc problemów z
napięciem raczej nie będzie.

Pozdrawiam,
Janek!