Re: Co sądzicie o karcie muzycznej - PHILIPS PSC703/00 Rytmic Edge

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 12:12:10 MET DST

> Widziałem w cenniku Minta ... AFAIR 160 zł ... ale to jest słabszy układ
> (703) niż w Acoustic ... chyba wolałbym albo Audigy (300zł ale Eax3) albo
> Muse XL (100zł te same "bajery" ale 4.1, tańsze i stery do wszystkiego co
> żyje) ... ale to tak nawiasem bo przecież nie widziałem w akcji 703-ki ...

Wiem że "słabsza" wersja. Ale tak naprawde to te "wyższe" model sa dodatkow
przystosowane do 6-kanałów i że mają wyj/wej cyfrowe.

Sam ukłąd jest taki sam tylko w dwóch wersjach (4 i 6 kanałow)

Widziałem recenzje tych kart i wszędzie bardzo wysoko ocenione.

Obecnie mam SB Live 5.1 i zastanawiam się czy warto przejśc na Philipsa
Rythmic Edge 703 tym bardzie że cena jest dobra i nie musiałbym zapewne nic
dopłacać ...

Zależy mi głownie na jak najlpeszym dźwięku nawet kosztem trochę gorszego
dźwięku 3d ...

Nie wiem czemu ale wydaje mi się że stery SB Live pod XP są słąbe i
generowany dźwięk jest gorszy niż pod Win98se ...
Wiem że to dziwne ale mam takie odczucie ...
Tak jakby stery WDM sprawiły że dźwięk jest jakby bardziej płaski i mało
dynamiczny ...

Bo poza tym nie narzekam na SB Live 5.1.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///