Re: Ktora wybrac pod D850 Mhz?

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 12:07:02 MET DST

Użytkownik mdrok <mdrok_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abvten$n23$1_at_news.tpi.pl...

> I o taka odpowiedz mi chodzilo...no trohce jakbys mogl ja uzasadnic bylbym
> wdzieczny.
> DZieki
> Pozdrawiam.

Witam

z tych dwoch ja osobiscie polecilbym jednak k7s5a
sis jest nieco wydaniejszy niz pierwsza wersja kt266
ponadto pozwoli Ci na uzycie starszych pamieci tym samym
zmniejszajac koszty - pamietaj tylko o ile sie zdecydujesz
na te wlasnie plyte zeby wybrac rev od 5 w zwyz

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl
abdesign_at_poczta.onet.pl