Re: xp-deja vu?

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 11:29:16 MET DST

> Nie poszla ani jedna..

Jak ty to człowieku zrobiłeś?? Ja bez żadnego grzebania w systemie odpaliłem
praktycznie wszystko, co chciałem, a po dinstalowaniu najnowszych dx,
sterowników itp. gry śmigały lepiej niż w 98 (no i nie wieszały się). Swoją
drogą, to uzyskałem na win2k taki swój malutki rekord :) Od listopada
ubiegłego roku, kiedy to zainstalowałem win2k do ubiegłego tygodnia (gdy
przeszedłem na xp) miałem 1 (słownie jeden) zwis - moja wina - vortex1 + via
nie miały szans zadziałać (zresztą na jakichś kombinowanych sterach pod win
nt) i anie razu nie było niebieskiego ekranu. A komputer był wykorzystywany
ok. 20 h/dobę codziennie (może miał łącznie z tydzień przerwy).
Pozdrawiam :)
volcan