Re: mam pewien problem z kartą graficzną ...

Autor: Michał Pawluk (tesmok_at_poczta.fm)
Data: Thu 16 May 2002 - 11:28:57 MET DST

> problem z przerwaniem jak najbardziej mozliwy
> looknij czy w BIOS masz asigned IRQ dla VGA ?? czy w pierwszym Slot PCI masz
> coś ??

Problem występuje nawet na łysym kompie (tzn. tylko AGP - wszystkie PCI
puste)
A co do BIOSu to próbowałem chyba wszystkiego. Oczywiście oprucz
upgrade'u BIOSu bo tego nie lubię robić i chciałbym najpierw wyczerpać
wszystkie inne możliwości.

Nie chce mi się też specjalnie wierzyć, że jest to wina karty bo pod W2K
nie ma absplutnie żednych problemów.

Pozdrawiam
Tesmo